Общи условия

I. ПРЕДМЕТ

Чл. 1. Настоящите Oбщи условия са предназначени за регулиране на отношенията между „Е-МИКОЛИ“ ЕООД, гр. Перник, наричано по-долу за краткост Vending Center и клиентите, които ползват „ЕЛЕКТРОННИЯ МАГАЗИН” и/или искат да се сключи договор от разстояние, наричани по-долу ПОТРЕБИТЕЛИ, на електронния магазин, намиращ се на електронен адрес https://coffeecenter.bg/ и електронна поща vendingcenterpernik@gmail.com, наричан по-долу „ЕЛЕКТРОНЕН МАГАЗИН”. Този документ по-конкретно урежда взаимоотношенията във връзка с процедурата по сключване, изменение и прекратяване на договори по реда и при условията на  Глава IV, раздел I  „Договор извън търговски обект и договор от разстояние” от ЗЗП посредством „ЕЛЕКТРОНЕН МАГАЗИН” на Vending Center, както и условията за ползване на „ЕЛЕКТРОНЕН МАГАЗИН” на Vending Center.

ІІ. ДАННИ ЗА ДОСТАВЧИКА

Чл. 2. Информация съгласно Закона за електронната търговия и Закона за защита на потребителите:
1. Наименование на Търговеца: „Е-МИКОЛИ“ ЕООД с ЕИК: 206284748.

  1. Седалище и адрес на управление: гр. Перник
  2. Адрес за упражняване на дейността: гр. Перник
  3. Данни за кореспонденция: vendingcenterpernik@gmail.com, тел. +359 87 676 7765
  4. Вписване в публични регистри: ЕИК: 206284748

Надзорни органи:

  • Комисия за защита на личните данни

Адрес: София 1592, бул. „Проф. Цветан Лазаров” № 2, тел.: (02) 940 20 46
факс: (02) 940 36 40, Email: kzld@government.bg, kzld@cpdp.bg, Уеб сайт: www.cpdp.bg

(2) Комисия за защита на потребителите

Адрес: 1000 гр. София, пл.”Славейков” №4А, ет.3, 4 и 6,

тел.: 02 / 980 25 24

Факс: 02 / 988 42 18

гореща линия: 0700 111 22

Уеб сайт: www.kzp.bg

III. ОБЩИ УСЛОВИЯ И ХАРАКТЕРИСТИКИ НА ЕЛЕКТРОНЕН МАГАЗИН

Чл. 3. С цел избягване на всякакво съмнение, Електронният магазин Vending Center,  намиращ се на електронен адрес https://coffeecenter.bg/ се администрира от „Е-МИКОЛИ“ ЕООД.

Електронният магазин https://coffeecenter.bg/ служи като виртуална платформа за предлагане и продажба на стоки и услуги – кафе асортимент, кафе машини, вендинг машини, кафе автомати и аксесоари

ПОТРЕБИТЕЛЯТ се съгласява с настоящите общи условия на Vending Center, като ги приема безусловно и поема задължението да ги спазва. Vending Center си запазва правото едностранно да  обновява, допълва или променя настоящите Общи условия, както и структурата на своята Интернет страница. Vending Center е длъжен да уведоми ПОТРЕБИТЕЛЯТ за изменения в настоящите ОБЩИ УСЛОВИЯ според чл. 147б от ЗЗП.

Чл. 4. (1) ПОТРЕБИТЕЛЯТ и Vending Center се съгласяват, че всички изявления помежду им във връзка със сключването и изпълнението на договора за покупко-продажба могат да бъдат извършвани по електронен път и чрез електронни изявления по смисъла на Закона за електронния документ и електронния подпис и чл. 11 от Закона за електронната търговия.

(2) Предполага се, че електронните изявления, извършени от ПОТРЕБИТЕЛИТЕ на сайта, са извършени от лицата, посочени в данните, предоставени от ПОТРЕБИТЕЛЯ при извършване на регистрация, ако ПОТРЕБИТЕЛЯТ е въвел съответното име и парола за достъп.

Чл. 5. Общите условия за използване на Електронния магазин са следните:

5.1 За да пазарува и ползва всички услуги на Електронния магазина на Vending Center, е необходимо ПОТРЕБИТЕЛЯТ да е физическо лице (на или над 18г.) или юридическо лице или друго правно образувание, да се е регистрирал доброволно и безплатно чрез регистрационната форма. Регистрацията изисква ПОТРЕБИТЕЛЯТ да предостави коректно своите данни, които включват: име и фамилия, адрес, телефон, е-mail адрес и парола, при необходимост данни на юридическо лице за издаване на фактура. 

5.2 Vending Center изисква от ПОТРЕБИТЕЛЯ, когато закупува стоки и услуги от Електронния магазин – https://coffeecenter.bg/ за друг Получател, ПОТРЕБИТЕЛЯ да предостави съответните данни на Получателя. Vending Center изисква предоставянето на коректни данни с цел качествено изпълнение на предлаганите услуги. Желателно е ПОТРЕБИТЕЛЯТ да попълва на кирилица имената и адрес за доставка.

5.3. При некоректно и/или неточно посочени данни Vending Center си запазва правото да анулира създаденият профил.

5.4. В Електронния магазин – https://coffeecenter.bg/  , съгласно чл.47 от ЗЗП, на всеки продукт са посочени: наименование на артикул, марка и модел, основни характеристики; крайна цена на продукта в лева с включен ДДС.

5.5.  Vending Center предоставя по своя преценка допълнителна потребителска информация, за по-пълна информираност на ПОТРЕБИТЕЛЯ при избора на покупка.

5.6. Vending Center запазва правото си да променя цените без да уведомява предварително потребителите. ПОТРЕБИТЕЛЯТ или крайния Получател заплаща цената, валидна в момента на поръчката.

5.7.  Vending Center предоставя на ПОТРЕБИТЕЛЯ информация за продуктите съгласно характеристиките дадени от Производителя.

Чл. 6. ПОТРЕБИТЕЛИТЕ, чрез Електронния магазин имат възможност да сключват договори за покупко-продажба от разстояние и да заявят доставка на предлаганите от ЕЛЕКТРОНЕН МАГАЗИН стоки, включително следното:

6.1. Да извършат регистрация и създаване на профил за преглеждане на ЕЛЕКТРОНЕН МАГАЗИН и използване на допълнителните услуги за предоставяне на информация;

6.2. Да извършват електронни изявления във връзка със сключването или изпълнението на договори с ЕЛЕКТРОНЕН МАГАЗИН чрез интерфейса на страницата на ЕЛЕКТРОНЕН МАГАЗИН, достъпна в Интернет;

6.3. Да сключват договори за покупко-продажба от разстояние и доставка на стоките, предлагани от ЕЛЕКТРОНЕН МАГАЗИН;

6.4. Да извършват всякакви плащания във връзка със сключените договори с ЕЛЕКТРОНЕН МАГАЗИН, съгласно поддържаните от ЕЛЕКТРОНЕН МАГАЗИН начини за разплащане.

6.5. Да получават информация за нови стоки, предлагани от ЕЛЕКТРОНЕН МАГАЗИН;
6.6. Да преглеждат стоките, техните характеристики, цени и условия за доставка;
6.7. Да бъдат уведомявани за правата, произтичащи от закона предимно чрез интерфейса на страницата на ЕЛЕКТРОНЕН МАГАЗИН в Интернет;
6.8. Да упражняват право на отказ от договора, сключен от разстояние за стоките, предлагани от Търговеца, за които правото на отказ от договора е приложимо;

IV. ПОРЪЧКА НА СТОКИ И УСЛУГИ, СЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

Чл. 7. (1) ПОТРЕБИТЕЛЯТ може да закупи стоки и услуги онлайн от https://coffeecenter.bg/ след като влезе в профила си през използвана връзка «Вход» с e-мail адрес/потребителско име и парола и попълни формата за поръчка с въвеждане на необходими данни за доставка: име и фамилия, адрес, телефон, е-mail адрес. Може да пазарува и без регистрация, като гост.

(2) ПОТРЕБИТЕЛЯТ  избира конкретен продукт чрез кликване върху бутона «КУПЕТЕ» достъпен при преглед на продукта. Натискането на този бутон записва избрания продукт във виртуална потребителска кошница.

(3) ПОТРЕБИТЕЛЯТ може да разглежда съдържанието на кошницата, да добавя нови продукти или да премахне вече добавени.

(4) ПОТРЕБИТЕЛЯТ потвърждава поръчката си чрез натискане на бутона «ПРИКЛЮЧВАНЕ НА ПОРЪЧКАТА». В случай, че не добави нови данни за адрес на доставка или на друг Получател, Vending Center приема по подразбиране  адреса за доставка, посочен в данните при регистрацията.

(5) ПОТРЕБИТЕЛЯТ задължително потвърждава, че се е запознал с Общите условия и ги приема, в противен случай не може да завърши своята поръчка.

(6) При направена поръчка, същата се регистрира и ПОТРЕБИТЕЛЯТ получава съобщение на посочения от него в регистрацията e-mail адрес с обобщени данни за направената поръчка: номер на поръчка, избрани продукти, единична стойност, цена за доставка, обща стойност на поръчката, адрес за доставка. Съобщението за регистрирана поръчка с обобщените данни за нея, не е приемане или потвърждение за изпълнението ѝ. До потвърждението на поръчката, което става  с изпращане на имейл за изпратената поръчка, Vending Center е в правото си да не изпълни изцяло или частично поръчката поради наличие на независещи от него причини и при настоящите общи условия за което уведомява ползвателя с имейл.

(7) При некоректно и/или неточно попълнени данни на ПОТРЕБИТЕЛЯ или краен Получател, Vending Center ще анулира постъпилата поръчка, с което автоматично се прекратява Договора за продажба от разстояние.

(8) Договорът за продажба от разстояние между Vending Center А и ПОТРЕБИТЕЛЯ се счита за сключен от момента на потвърждаване на конкретната поръчка от страна на Vending Center и уточняване на срока за доставка по телефон или с имейл за изпратена поръчка с приложена фактура, от което произтича задължение за плащане от ПОЛЗВАТЕЛЯТ за закупената от него онлайн стока.

(9) Vending Center си запазва правото  да отмени поръчка при нарушение на някое от настоящите общи условия, като за това уведоми своевременно ПОТРЕБИТЕЛЯТ.

(10) На постъпили писмени запитвания и мнения през формата за контакти на Vending Center се издава становище или отговор на ПОТРЕБИТЕЛЯ, след извършена проверка, в срок от 14 дни.

(11) При заведена рекламация от страна на ПОТРЕБИТЕЛЯ, Vending Center е длъжен да приведе стоката в съответствие с договора за продажба в рамките на един месец считано от момента на постъпване на рекламацията.

(12) При възникване на спор, можете да се обърнете към съответните органи за алтернативно решаване на спорове (АРС) – помирителните комисии към Комисия за защита на потребителите на адрес: https://kzp.bg/. При възникване на спор свързан с онлайн продажба може да използвате сайта за онлайн решаване на спорове (ОРС)

V. МЕТОДИ ЗА ПЛАЩАНЕ

Чл. 8. ПОТРЕБИТЕЛЯТ има възможност за избор да заплаща поръчаната стока чрез:

  • Наложен платеж – в брой при доставка 

Чл. 9. Всички плащания се извършват в български лева, независимо от вида на разплащане.

Чл. 10. ПОТРЕБИТЕЛЯТ заплаща стойността на закупената стока, с включена цена за доставка.

Чл. 11. Чрез доброволно приет метод за плащане ПОТРЕБИТЕЛЯТ извършва плащане към ТЪРГОВЕЦА за закупената онлайн стока. 

VI. ДОСТАВКА

Виж документ Доставка на поръчките

Чл. 12. Цената за доставката – виж документ ЛИНК

Доставката е валидна при следните условия:

  • Заявените продукти са налични.
  • Стоката се получава след електронно потвърждение на поръчката в зависимост от наличността.
  • Адресът на доставката е уточнен.
  • Доставката се извършва до вход на жилищната сграда, без включена услуга качване до етаж.
  • Избраният начин на плащане е наложен платеж.

След направен контакт от страна на служител на съответната куриерска фирма, извършваща доставката, промяна в адреса за получаване от страна на ПОТРЕБИТЕЛЯ се заявява и урежда съгласно общите условия на съответната куриерска фирма за сметка на ПОТРЕБИТЕЛЯ.

Чл. 13. Поръчките се доставят до адрес посочен от клиента като се извършва до входната врата на сградата, при осигурен достъп или до границата на дворното място или до офис на куриерска фирма.

Чл. 14. Поръчани стоки чрез Електронния магазин https://coffeecenter.bg/ се доставят от куриер в срок уговорен с Vending Center, в зависимост от наличността на поръчания продукт.

Чл. 15. Посочените срокове се прилагат съобразно обявени графици на куриерските фирми за отдалечени населени места и официални празнични дни, когато се извършват доставки от куриерските фирми.

Чл. 16. В случай на забавяне на доставката, Vending Center извън посочения срок е длъжен да уведоми ПОТРЕБИТЕЛЯ, независимо от причините на забавянето.

Чл. 17. ТЪРГОВЕЦЪТ не носи отговорност за закъснение, породено от действията на куриер или куриерска фирма.

Чл. 18. Стоката се предава на ПОТРЕБИТЕЛЯТ/ПОЛУЧАТЕЛЯ срещу подпис, с който се удостоверява, че Vending Center е изпълнил поръчката.

Чл. 19. ПОТРЕБИТЕЛЯТ /ПОЛУЧАТЕЛЯТ оглежда доставената стока за транспортни повреди или други щети и предявява претенции в присъствието на куриер, или лице, доставящо пратката.

Чл. 20. С полагането на подпис на приемо-предавателен документ ПОТРЕБИТЕЛЯТ овластява куриера да предаде от негово име на Vending Center сумата по общата стойност от документа за доставената стока, при избран метод на плащане наложен платеж.

Чл. 21. При невъзможност ПОТРЕБИТЕЛЯТ да бъде намерен на посочения адрес за доставка от куриерската фирма, не по вина на Vending Center, лицето, извършващо доставка, оставя съобщение с телефон за контакт, на който получателят следва да се обади в рамките на 24 часа за уточнение на втори опит за доставка.

Чл. 22. В случай, че ПОТРЕБИТЕЛЯТ не осъществи връзка за уточняване на доставката, договорът за продажба от разстояние автоматично се прекратява и Vending Center се освобождава от задължение да достави поръчката.

Чл. 23. В случай, че ПОТРЕБИТЕЛЯТ откаже да приеме поръчаната стока, договорът за продажба от разстояние автоматично се прекратява и лицето, извършващо доставка я връща на Vending Center.

Чл. 24. Рискът от загуба или повреда на стоката преминава от Vending Center върху ПОТРЕБИТЕЛЯТ/ПОЛУЧАТЕЛЯТ в момента, в който той  или посочено от него лице, различно от превозвача, приеме стоката.

VII. ГАРАНЦИЯ

Чл. 25. Vending Center предоставя на ПОТРЕБИТЕЛЯ стока, която съответства на договора за продажба

Чл. 26. Vending Center предоставя на ПОТРЕБИТЕЛЯ стока с поета търговска или производствена гаранция, в съответствие с договора за продажба.

Чл. 27. ПОТРЕБИТЕЛЯ получава от Vending Center търговска гаранция в писмена форма, съдържаща информация за: съдържание и обхват на гаранцията; срок на търговската гаранция; териториален обхват на търговската гаранция; име и адрес на Оторизирано лице, предоставящо търговската гаранция, пред което може да бъде предявена.

Чл. 28. Във връзка с чл.47 ал.1 т.12 напомняме, че Vending Center предлага на ПОТРЕБИТЕЛЯ стоки със законова гаранция от 6 месеца до 2 години в съответствие с договора за продажба от разстояние.

VIII. РЕКЛАМАЦИЯ И ОТКАЗ ОТ ДОГОВОР ЗА ПРОДАЖБА ОТ РАЗСТОЯНИЕ

Чл. 29. При получаването на стоката, ПОТРЕБИТЕЛЯТ/ПОЛУЧАТЕЛЯТ е длъжен незабавно да я прегледа и в случай, че констатира видими недостатъци като: нарушена цялост на опаковката, козметични транспортни дефекти, липса на придружаващи аксесоари, липса на придружаващи документи /което и да е от изискваните от българското законодателство/, незабавно да информира лицето, извършващо доставката.

Чл. 30. В случай, че са налични дефекти или установени липси в окомплектовката, в присъствие на куриера или лицето извършващо доставката, се съставя констативен протокол като ПОТРЕБИТЕЛЯТ/ПОЛУЧАТЕЛЯТ отказва да получи пратката и информира търговеца в писмен вид на следният имейл адрес: vendingcenterpernik@gmail.com.

Чл. 31. В случай, че ПОТРЕБИТЕЛЯТ/ПОЛУЧАТЕЛЯТ не направи оглед на получената стока и не предяви незабавни претенции, пред лицето извършващо доставката, стоката се смята за одобрена, и потребителят губи право да претендира тези обстоятелства на по-късен етап.

Чл. 32. В случай, че ПОТРЕБИТЕЛЯТ е избрал по собствено желание куриерска фирма, с която Vending Center няма договорни отношения за доставка на своята поръчка или е възложил на такава връщане на стоката обратно към Vending Center, рискът от загуба или повреда на стоката е изцяло за сметка на ПОТРЕБИТЕЛЯ съгласно чл.103в ал.2 от ЗЗП. ПОТРЕБИТЕЛЯТ отправя претенции към избраният от него превозвач.

Чл. 33. ПОТРЕБИТЕЛЯТ, който има качество на потребител по смисъла на ЗЗП, има право на основание чл.50 от ЗЗП да се откаже от сключения договор от разстояние без да дължи неустойка или обезщетение в срок от 14 дни, считано от датата на получаване на стоката, съгласно чл.50 т.2а,б .

Чл. 34. ПОТРЕБИТЕЛЯТ информира писмено Vending Center за решението си да се откаже от договора за продажба преди изтичането на 14-дневния срок по чл.50 от ЗЗП, Vending Center изпраща на ПОТРЕБИТЕЛЯ незабавно потвърждение на получено заявление за отказ от договор за продажба.

Чл. 35. ПОТРЕБИТЕЛЯТ връща стоката на Vending Center в 14-дневен срок от предявяване на претенцията и заплаща транспортните разходи за връщане на стоката само и единствено ако стоката е в ненарушен търговски вид. Крайният срок за връщане на стоката обратно на Vending Center е преди изтичането на 14-дневния срок до адреса на изпращане.

Чл. 36. Когато стоката е дефектна, тя се подновява или ремонтира от Vending Center спрямо условията на гаранционния договор.

Чл. 37. Правото на отказ от договор за продажба от разстояние в 14-дневен срок по чл.50 от ЗЗП не се прилага за разопаковани стоки и консумативи, които поради своето естество могат да влошат качеството си. Във връзка с чл.57 т.9 от ЗЗП, Vending Center не възстановява заплатена сума за използван или изпробван информационен продукт, с цел да се установи естеството, характеристиките и доброто функциониране.

Чл. 38. Vending Center не възстановява разходи за доставка, ако ПОТРЕБИТЕЛЯТ доброволно е избрал различен доставчик от предлаганите от Vending Center, с които има договорни отношения. 

ПОЛИТИКА ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

Vending Center е администратор на лични данни по смисъла на чл. 4, т. 7 от РЕГЛАМЕНТ (ЕС) 2016/679 НА ЕВРОПЕЙСКИЯ ПАРЛАМЕНТ И НА СЪВЕТА от 27 април 2016 година относно защитата на физическите лица във връзка с обработването на лични данни и относно свободното движение на такива данни и за отмяна на Директива 95/46/EО (Общ регламент относно защитата на данните, GDPR).

Търговско дружество  „Е-МИКОЛИ” ЕООД –ЕИК: 206284748 е със седалище и адрес на управление: гр. Перник, „Е-МИКОЛИ” ЕООД  е администратор на лични данни по смисъла на чл. 3, ал.1 от Закона за защита на личните данни.

Администраторът не назначава длъжностно лице по защита на данните поради липса на законовите предпоставки за неговата необходимост. За целите на изпълнение изискванията на Регламент (ЕС) 2016/679, Vending Center е определило за отговорно лице за координиране на процедурата при нарушаване на сигурността на лични данни Управителят на дружеството, с електронен адрес за контакт https://coffeecenter.bg/ и телефонен номер +359 87 676 7765.

Данни от регистъра събрани чрез Електронен магазин се предоставят за обработване на Обработващия лични данни Vending Center. Дружеството е сключило договор с обработващия Vending Center при общи условия по реда на чл. 298 от ТЗ, публикувани на страницата https://coffeecenter.bg/, в които условия са включени изискванията на новия Регламент.

Като администратор на лични данни, Vending Center има задължение да Ви информира относно обработването на лични данни, което извършва, както и относно възможностите да упражните Вашите права при незаконосъобразно обработване на лични данни.

Като клиенти на Vending Center, Вашите лични данни се събират и обработват за следните цели:

  • За счетоводни и данъчни цели, на основание Закона за счетоводството, Данъчно-осигурителния процесуален кодекс и др.;
  • За целите на сервизното и гаранционно поддържане на стоките, на основание специалното законодателство в областта на защитата на потребителите;
  • За целите на маркетинга, на основание съгласието на субектите на данни.
  • За целите на регистрирани онлайн заявки и акаунти

Съгласие за обработване на лични данни се изисква само при липса на друго основание за обработване на данни – например договор, специална разпоредба на закон, легитимния интерес на администратора и т.н.

Категориите лични данни, които Vending Center обработва за Вас са както следва:

  • За счетоводни и данъчни цели – имена, ЕГН, адрес;
  • За целите на сервизното и гаранционно поддържане на стоките – имена, адрес, телефон за връзка;
  • За целите на маркетинга – имена, дата на раждане, адрес, телефон за връзка, електронен адрес, фирма, позиция.
  • За целите на регистрирани онлайн заявки и акаунти: Име, адрес, телефон, електронен адрес.

Сроковете на съхранение на данните се определят, както следва:

  • За счетоводни и данъчни цели – съгласно приложимото законодателство;
  • За целите на сервизното и гаранционно поддържане на стоките – съгласно приложимото законодателство;
  • За целите на маркетинга– до приключване на маркетинговата кампания.
  • За целите на регистрирани онлайн заявки и акаунти – до датата на изтичане на гаранционния срок на продадения продукт при сключването на договор от разстояние.

Онлайн декларация за защита на неприкосновеността на личния живот

Лични данни

Съгласно Общия регламент относно защитата на личните данни (ОРЗД) на ЕС личните данни се определят като:

“Всяка информация, свързана с идентифицирано физическо лице или физическо лице, което може да бъде идентифицирано („субект на данни“); физическо лице, което може да бъде идентифицирано, е лице, което може да бъде идентифицирано, пряко или непряко, по-специално чрез идентификатор като име, идентификационен номер, данни за местонахождение, онлайн идентификатор или по един или повече признаци, специфични за физическата, физиологичната, генетичната, психическата, умствената, икономическата, културната или социална идентичност на това физическо лице”.

Как използваме вашата информация

С настоящото известие за защита на неприкосновеността на личния живот ви уведомяваме за начина, по който ние, Vending Center, ще събираме и използваме личните ви данни за издаване на фактури, сервизно обслужване на закупени стоки, предявени рекламации от клиенти, “бисквитки”, “facebook pixel”, “google pixel”, жалби, абонаменти и др.

Защо Vending Center трябва да събира и съхранява лични данни?

За да ви предоставим документ за собственост на закупената стока, коректно сервизно обслужване, център за обслужване на клиенти, информационни бюлетини, трябва да съберем лични данни за целите на ЗСч., ЗДДС., и за целите на кореспонденция и подробно предоставяне на услуга. Във всеки случай ние се ангажираме и гарантираме, че информацията, която събираме и използваме е подходяща за тази цел и не представлява нарушаване на личното ви пространство.

От съображения за сигурност на личните данни на Ползвателите, Администраторът ще изпрати данните само на e-mail адрес, който е бил посочен от Ползвателите в момента на регистрацията.

Във всеки момент, Vending Center има право да изисква от Ползвателя да се легитимира и да удостовери достоверността на всяко едно от обявените по време на регистрацията обстоятелства и лични данни.

Как Vending Center използва личните данни, които събира за мен?

Vending Center  ще обработва (събира, съхранява и използва) информацията, която предоставите, по начин, който е съвместим с Общия регламент относно защитата на данните (ОРЗД) на ЕС. Ще положим усилия да поддържаме информацията ви точна и актуална, както и да не я съхраняваме за по-дълъг период от необходимото. Vending Center е длъжно да пази информация съгласно закона, като например информация, необходима за целите на данъка върху доходите и за целите на извършване на одит. Периодът, за който следва да се съхраняват определени видове лични данни, може да се регулира и от конкретните изисквания на бизнес сектора и от договорени практики. Личните данни могат да се съхраняват в допълнение към тези периоди в зависимост от индивидуалните нужди на бизнеса.

Може ли да разбера какви лични данни съхранява организацията за мен?

По ваше искане Vending Center може да ви уведоми за това каква информация съхраняваме за вас и начините на обработването ѝ. Ако Vending Center съхранява лични данни за вас, можете да поискате следната информация:

  • данните, които идентифицират администратора и координатите за връзка с лицето, което е определило как и защо да се обработват данните ви.
  • координатите за връзка с отговорното лице по защита на данните, когато е приложимо;
  • целта на обработването, както и правното основание за обработването;
  • ако обработването се основава на законните интереси, преследвани от Vending Center или трета страна – информация за тези интереси;
  • категориите лични данни, които са събрани, съхранявани и обработвани;
  • получателите или категориите получатели, на които данните са или ще бъдат разкрити;
  • ако възнамеряваме да предадем личните данни на трета държава или международна организация – информация за начина, по който гарантираме, че това се извършва по сигурен начин. ЕС одобри изпращането на лични данни на някои държави, тъй като те отговарят на минимален стандарт за защита на данните. В някои случаи ние ще гарантираме, че са налице конкретни мерки за сигурността на вашата информация.
  • за какъв период ще се съхраняват личните данни;
  • данни за правата ви на коригиране, изтриване, ограничаване или възражение срещу това обработване;
  • информация за правото ви да оттеглите съгласието си по всяко време;
  • как да подадете жалба до надзорния орган;
  • дали предоставянето на лични данни е задължително или договорно изискване, или изискване, необходимо за сключването на договор, както и дали сте длъжни да предоставите личните данни и евентуалните последствия, ако тези данни не бъдат предоставени;
  • източникът на личните данни, ако те не са събрани директно от вас;
  • всякакви подробности и информация за автоматизирано вземане на решение, като например профилиране, и всякаква важна информация за логиката на този процес, както и значението, и очакваните последици от това обработване.

Vending Center не предоставя данни за своите клиенти на трети лица, освен когато това се изисква по силата на изрични разпоредби на закон, например за целите на предотвратяването, разследването, разкриването или наказателното преследване на престъпления или изпълнението на наложените наказания, включително предпазването от и предотвратяването на заплахи за обществената сигурност.

Vending Center може да предостави данни за своите клиенти в трета държава или международна организация спрямо партньорските договор с производителите, чийто марки представляват на българския пазар със статистически цели.

Като клиенти на Vending Center и в качеството си на субекти на данни, имате право да изискате от администратора достъп до коригиране или изтриване на Ваши лични данни или ограничаване на обработването на лични данни, свързани с Вас, или право да направите възражение срещу обработването, както и да упражните правото на преносимост на данните.

В случаите, когато Ваши лични данни се обработват на основание Вашето информирано съгласие, Вие имате право по всяко време да го оттеглите, като имате предвид, че оттеглянето на съгласието има действие занапред.

Предоставянето на определения обем от лични данни е задължително във случаите, когато те са необходими за изпълнение на законови изисквания или са свързани с изпълнение на договор.

Vending Center не прилага автоматизирано вземане на решения, включително профилиране, по отношение личните данни на своите клиенти.

Като субекти на лични данни имате право да подадете жалба до надзорния орган:

Комисия за защита на личните данни

София 1592, бул. „Проф. Цветан Лазаров” № 2

Електронна поща: kzld@cpdp.bg

Интернет страница: www.cpdp.bg

© Vending Center. Всички права са запазени

Дизайн и разработка от SFC